مقالات

بهترین مارک آچار بکس جغجغه ای چیست؟

بهترین مارک آچار بکس جغجغه ای چیست؟

آچار بکس جغجغه ای چیست؟

آچار بکس جغجغه ای یکی از پرکاربردترین ابزار آلات غیر برقی محسوب می شود که با آن انواع پیچ و مهره شش ضلعی را باز و بسته می کنند. افرادی که در مشاغل صنعتی و تاسیساتی مشغول کار هستند این ابزار کاربرد فراوانی برای آنها به همراه دارد.

این نوع از آچار به گونه ای طراحی شده است که به راحتی و بدون فشار زیاد قابلیت باز و بسته کردن پیچ و مهره هایی را دارد که نمی توان با آچارهای معمولی باز کرد. آچار بکس جغجغه ای در مدل ها و برندهای مختلفی تولید و وارد بازار شده اند.

نکات مهم در زمان خرید آچار بکس جغجغه ای:

جنس آچار:

از آنجا که این وسیله برای باز کردن پیچ و مهره مورد استفاده قرار می گیرد لذا توجه به جنس آن اهمیت ویژه ای دارد. جنس آن باید مقاوم بوده تا در اثر وارد شدن فشار معیوب نشود. همچنین باید وزن آن به گونه ای باشد که کار کردن با آن در طولانی مدت دست را خسته نکند و ضد زنگ باشد. امروزه این ابزار از جنس فولاد و کروم وانادیوم تولید

می شود.

اندازه درایو:

درایو آچار بکس جغجغه ای دارای 4 سایز می باشد که شامل: 1/2، 3/4، 3/8 و 1/4 است تا بتوان پیچ و مهره ها در اندازه و سایز های مختلف را باز و بسته کرد. در برخی از مدل های این ابزار سایز درایو قابل تعویض می باشد و این امکان را برای کاربر فراهم آورده است تا در موارد بیشتری از آن بهره ببرد.

آچار بکس جغجغه ای یکی از پرکاربردترین ابزار آلات محسوب می شود.

قابلیت تعویض سری آچار:

اگر از آچار بکس جغجغه ای که سری آن قابلیت تعویض دارد، استفاده نمایید شامل چندین مزیت می باشد. اول اینکه می توانید تعداد زیادی پیچ و مهره در اندازه و سایزهای مختلف را باز و بسته کنید و این باعث می شود تا نیازی به خرید و صرف هزینه برای ابزار دیگری نداشته باشید. از طرف دیگر در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

قابلیت قفل پذیری:

در زمان خرید به چگونگی قفل شدن دهانه آچار توجه نمایید. زیرا با قفل شدن صحیح دهانه قادر خواهید بود پیچ و مهره شش ضلعی را باز نمایید. لازم است تا اطمینان حاصل کنید که قفل آن به شکل صحیحی باز و بسته می شود.

قابلیت تغییر جهت چرخش:

در آچارهایی که دارای قابلیت تغییر جهت چرخش هستند شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آچار به کدام سمت پیچ و مهره را باز و بسته کند و این قابلیت کمک می کند تا نیازی نباشد که آچار را مکررا باز و بسته کنید تا در جهت دلخواه قرار گیرد.

جنس و طراحی دسته:

توجه و دقت در جنس و طراحی دسته آچار بکس از این جهت مهم و ضروری است که شما می خواهید ساعتها با آن کار کنید. لذا باید بتوانید به خوبی آن را به دست بگیرید و با آن به راحتی کار کنید. بهتر است تا دسته ها ضد لغزش باشند تا در حین کار از دست رها نشوند و همچنین دارای طراحی ارگونومیکی باشد تا به راحتی در دست شما

جاگیری شود و در حین کار احساس خستگی نکنید.

قیمت:

قیمت این ابزار با توجه به برند، جنس و قابلیت های آن ارزیابی و محاسبه می شود. چنانچه از آچار بکس با قابلیت های بیشتر خریداری می کنید باید هزینه بیشتری بابت خرید آن بپردازید.

آچار بکس جغجغه ای نووا

بهترین مارک آچار بکس جغجغه ای چیست؟

این ابزار در برندهای مختلفی وارد بازار شده است که شما می توانید با توجه به مشخصات، کارایی و قیمت آن گزینه مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی سمن ابزار سپه خریداری نمایید. در ادامه نوشتار به چند مارک مطرح و مشخصات آن اشاره خواهیم کرد:

تاپ تول:

این آچار تولید شرکت تایوانی تاپ تول می باشد که مدت 35 سال در زمینه تولید ابزار فعالیت می کند. دسته این آچار بکس از جنس پلاستیک و فولاد است. درایو آن از جنس کروم- مولیبدن تولید شده و عمر و و دوام بالایی دارد. قیمت این ابزار مناسب می باشد و طرفداران زیادی در میان متخصصان صنعت را بسوی خود جذب کرده است.

نووا:

این آچار طراحی متخصصان ایرانی است که سالها کار با این ابزار را تجربه کرده اند. این محصول علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوب و بالایی است و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش طولانی مدتی است که برای مصرف کنندگان اقتصادی و مقرون به صرفه است. طراحان این محصول با توجه به قابلیت هایی که در محصولات مشابه

تایوان، آلمان، چین و ترکیه مشاهده کرده اند، دست به طراحی و تولید نووا زده اند.

اسپرو:

برند اسپرو یکی از بهترین مارک های آلمانی آچار بکس می باشد و به دلیل کیفیت بالا و استانداردهای اروپایی تولید کننده ابزار شرکت هایی چون شرکت های خودروسازی آئودی، سیتروئن، شرکت های هواپیمایی ایرفرانس و تایوان را در کارنامه درخشان خود دارد. ابتکار و نوآوری، کیفیت و استاندارد بالا، جلوگیری از لغزندگی، مقاومت و ضد ضربه

از خصوصیات این محصول به شمار می آید.

رونیکس:

برند رونیکس بیش از ده سال است که در حوزه تولید انواع ابزار آلات فعالیت می کند. شروع فعالیت این برند در ایران بوده و اینک در آلمان و اسپانیا نیز گسترش یافته است. آچار بکس این برند دارای یکسال خدمات پس از فروش می باشد. رونیکس سفارشات ابزار آلات خود را به تولیدی های مختلف دنیا که نمایندگی های رونیکس هستند، محول

می کند از اینرو توانسته تنوع زیادی در تولید ابزار آلات به نمایش بگذارد.

آچار بکس جغجغه ای رونیکس

توسن:

محصولات شرکت توسن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی نسبت به رقبای همتای خود است و تلاش می کند تا بتواند آچار بکس جغجغه ای مناسبی را با قیمتی ارزان در اختیار کاربران قرار دهد. محصولات این شرکت دارای استانداردهای بین المللی است از اینرو رضایت مشتریان در اولویت کار شرکت قرار دارد.

کاستور:

کاستور یکی از بهترین برندهای آچار بکس در میان دیگر همتایان خود است. این شرکت در ابتدای فعالیت خود به تولید ابزار آلات تعمیر ماشین مبادرت کرد و سپس تولیدات خود را گسترش داد. این شرکت دو مدل آچار بکس جغجغه ای را تولید و به بازار عرضه کرده است.

سلتا:

برند سلتا یک مارک تایوانی ابزار آلات است که آچار بکس جغجغه ای با دوام بالا تولید می کند. کنترل دقیق و کیفیت بالای ابزار آلات این برند باعث شده تا در لیست بهترین برندهای تولید ابزار آلات صنعتی قرار گیرد.

جمع بندی:

اگر قصد خرید آچار بکس جغجغه ای را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاه اینترنتی سمن ابزار سپه مراجعه نمایید و با مشاهده انواع آچار بکس با مدل ها و برندهای متفاوت، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه سمن ابزار سپه به صورت 24 ساعته و حتی روزهای تعطیل آماده

پاسخگویی به مشتریان می باشد. کلیه محصولات این فروشگاه دارای کیفیت بالا و تضمین اصالت کالا است.

آچار بکس جغجغه ای اسپرو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = نُه