مقالات

راهنمای خرید کمپرسورهای تجاری و شخصی

راهنمای خرید کمپرسورهای تجاری و شخصی در قدس ترید

راهنمای خرید کمپرسورهای تجاری و شخصی

در این مقاله از قدس ترید در مورد خرید کمپرسورهای تجاری و شخصی سعی کرده ایم اطلاعات کاملی در اختیار شما خریداران عزیز قراردهیم تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید، کپرسورهای شخصی که در بازار به کپرسورهای فندکی معروف هستند میتوانند نیاز روزمره یک خانه را برای تامین باد عهده دار باشند ، مانند باد کردن دوچرخه ، توپ و … ولی کمپرسور های تجاری برای مصارف مغازه ها و گاراژ ها و تعمیرگاه ها استفاده میشوند .

ما در این مقاله نمونه های از این کمپرسورها را با شما بررسی میکنیم و برای سوالات بیشتر میتوانید با متخصصین قدس ترید تماس گرفته و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید پس با ما همراه باشید .

برای خرید کمپرسور از قدس ترید میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

 

کمپرسور باد چیست؟

کمپرسور هوا دستگاهی است که ممکن است آن را در مکانیکی ها دیده باشید که وظیفه تأمین هوای فشرده شده مورد نیاز انواع ابزارهای بزرگ و کوچک پنوماتیک مانند میخ کوب های بادی یا آچارهای بکس های بادی را دارد. این دستگاه در انواع و حجم های مختلف در بازار موجود است.

 

انتخاب کمپرسور هوای تجاری با اندازه مناسب

کمپرسوری که خیلی کوچک است جریان و فشار کافی برای انجام کارهای مورد نیاز تولید نمی کند. از سوی دیگر، کمپرسوری که بیش از حد بزرگ است، هزینه بیشتری برای خرید و کارکرد دارد. این می تواند منجر به هدر رفتن هوا و هزینه های انرژی شود. اندازه گیری صحیح کمپرسور به اطلاعات واقعی در مورد نیازهای شما نیاز دارد، نه حدس و گمان. پس برای خرید این دستگاه میتوانید در صورت نیاز با تکنسین های قدس ترید تماس بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید .

چه در حال ارتقاء کمپرسور فعلی خود یا طراحی یک سیستم جدید، شما باید یک ممیزی سیستم هوا را از یک متخصص حرفه ای انجام دهید. او تقاضای واقعی شما را اندازه گیری می کند. اگر برای ظرفیت آینده برنامه ریزی می کنید، به خاطر داشته باشید که یک کمپرسور باید نیازهای فعلی را برطرف کند.

کمپرسور برای فشرده سازی هوا و گازهای طبیعی ، اکسیژن ، ازت و سایر گازهای صنعتی استفاده می شود.

روش کار کمپرسور هوا بسیار ساده است. این دستگاه ابتدا مانند یک جارو برقی در یک فشار خاص هوا را می مکد و پس از فشرده سازی هوا را با فشار بالا ارسال می کند.

آزاد شدن هوا با سرعت زیاد به خارج باعث ایجاد انرژی جنبشی می شود. این انرژی جنبشی برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده است و باعث تفاوت در مشخصات فنی مختلف کمپرسورهای هوا می شود.

این عمل معمولاً باعث افزایش دما می شود ، بنابراین معمولاً یک کمپرسور های باد دارای خنک کننده هستند تا دمای گاز خروجی را کاهش دهد. اهمیت این دستگاه منجر به فروش زیادی کمپرسور هوا در کشورمان در سالهای اخیر شده است.

این دستگاه ها معمولاً در کارگاه ها و تعمیرگاه های اتومبیل قرار می گیرند. برخی از مدل های این دستگاه دارای مخازن بزرگ و اسب بخار بالا هستند. به این ترتیب می توانید مدت ها و بدون ایجاد مزاحمت از آنها استفاده کنید. در واقع ، کمپرسورهای هوا همکاره هستند. از پرکردن هوا در لاستیک ماشین گرفته تا رنگ آمیزی ماشین و تأمین نیرو و انرژی به ابزارهای مختلف.

 

کمپرسور باد فندکی استرانگ مدل STG-1000

ویژگی کالا
ولتاژ ورودی: 12 ولت
فناوری کمپرسور: تک سیلندر
فشارسنج: دارد
شلنگ: دارد

کمپرسور باد فندکی استرانگ مدل STG-1000

تکنولوژی کمپرسور مناسب را انتخاب کنید

اکثر کمپرسورهای هوای تجاری که برای کارهای تجاری طراحی شده اند، کمپرسورهای پیستونی یا اسکرو دوار هستند.

 

کمپرسور پیستونی

کمپرسورهای پیستونی در بسیاری از ماشین‌آلات کوچک، بدنه‌فروشی‌ها، لاستیک‌فروشی‌ها، مراکز خدمات و تاسیسات تولیدی کوچک استفاده می‌شوند. کمپرسورهای پیستونی ساده و مستحکم نسبتاً ارزان هستند و نگهداری آنها آسان است. با این حال، آنها همچنین با محدودیت هایی همراه هستند.

 

مشخصات کمپرسور های پیستونی

● آنها برای استفاده متناوب در نظر گرفته شده اند و می توانند 50-60٪ از چرخه کاری خود (حدود 30 تا 35 دقیقه در ساعت) کار کنند.
● این ماشین ها برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و خرابی احتمالی به زمان خنک سازی مناسب بین چرخه های کاری نیاز دارند.

● کمپرسورهای پیستونی روغن قابل توجهی در جریان هوای فشرده تولید می کنند. برای جلوگیری از آسیب به لوله‌ها و تجهیزات پنوماتیکی باید به درستی درمان شود.

● آنها برای کار با صدای بلند هستند. این ممکن است برای کارمندان یا مشتریان سخت باشد.

اگر این معایب بر عملکرد شما تأثیری نداشته باشد، یک کمپرسور پیستونی ممکن است یک انتخاب اقتصادی باشد.

 

کمپرسور هوا استوانه ای

کمپرسورهای هوا استوانه ای یکی از محبوب ترین انواع این دستگاه است. این نوع کمپرسورها ظرفیت و توان مطلوبی دارند.

کمپرسورهای استوانه ای معمولاً نیازی به روغن ندارند و به راحتی می توانید آنها را نگهداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که این دستگاه ها سر و صدای زیادی نیز ایجاد می کنند.

کمپرسورهای هوا استوانه ای مشابه کمپرسور هوا پیستونی هستند و اغلب در کارگاه ها استفاده می شوند.

 

کمپرسور هوا کوچک

کمپرسورهای باد کوچک را می توان دستگاه های کوچک و ارزان قیمت دانست. ظرفیت نسبتاً کم این کمپرسور باعث می شود تا قدرت و زمان کارکرد آن در مقایسه با سایر دستگاه ها کم باشد.

همچنین وزن آن کمتر و جمع و جورتر از سایر کمپرسورها است. علاوه بر این ، به روغن احتیاج ندارد و می توانید آن را به راحتی ذخیره کنید. کمپرسورهای پنکیکی نیز صدای نسبتاً بلندی دارند.

 

کمپرسور بادی 500 لیتری سه سیلندر میلران

کمپرسور بادی 500 لیتری سه سیلندر میلران

نوع روغنی و بدون روغن بخریم؟

کمپرسورهای روغنی از پمپ روغن استفاده می کنند و همچنین سنگین تر از مدل غیر روغنی هستند.
کمپرسورهای معمولی بدون روغن برای محیط های تمیز و در هوای سرد مناسب ترند.

 

کمپرسور باد تک مرحله ای یا دو مرحله ای؟

یکی از مهمترین عواملی که در راهنمای خرید کمپرسور باد باید در نظر گرفت این است که آیا شما به یک کمپرسور تک مرحله ای یا دو مرحله ای نیاز دارید؟

 

کمپرسور باد تک مرحله ای

این کمپرسور دارای یک پیستون است. هوا به داخل استوانه مکیده می شود. سپس پیستون هوای محبوس شده را با یک ضربه به حدود 120 psi فشرده می کند و سپس هوای فشرده شده در مخزن ذخیره می شود.

 

کمپرسورهای یک مرحله ای مقرون به صرفه تر از کمپرسورهای دو مرحله ای هستند ، اما در صورت نیاز به فشار زیاد هوا کاربرد ندارند.

 

کمپرسور باد دو مرحله ای

این کمپرسورها دارای دو پیستون برای تأمین فشار هوا هستند.کمپرسور هوا دو مرحله ای نیز برای استفاده طولانی مدت ایده آل است. این مدل ها معمولاً بهترین انتخاب برای کاربردهای مشاغل صنعتی هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 0