مقالات

مقایسه بهترین بکس برقی های بازار

مقایسه بهترین بکس برقی های بازار در قدس ترید

مقایسه بهترین بکس برقی های بازار

در این مقاله از قدس ترید درباره مقایسه بهترین بکس برقی های بازار ما تمامی مزایا و معایب این محصول پر مصرف را برای شما بیان کرده ایم که شما هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید . بکس برقی های بازار موتور آنها نوع DC است و موتور با ایجاد چرخش و کوبش گشتاور لازم برای چرخاندن سری متصل به آچار برقی را تولید می کند. یکی از مهمترین مزایای این نوع آچار استفاده راحت و آسان آن است.همچنین در طول استفاده نیاز به تنظیم دائم سرعت موتور نیست. سر پیچ گوشتی به صورت خودکار بعد از بستن پیچ به طور کامل از دور موتور خارج می شود. در این حالت اگر موتور در حال چرخش باشد و کاربر دست خود را در روی دکمه دستگاه قرار داده باشد بیت آچار متوقف میشود یا به اصطلاح دستگاه رد می کند. از آچار ضربه‌ای برقی برای سطح سفت استفاده می‌شود. این نوع آچار گزینه مناسبی برای کار بر روی سطح پلاستیکی، چوبی و آلومینیوم نیست. انجام چرخش برای باز و بسته کردن پیچ و مهره به صورت خودکار است. از مهمترین مزیت‌های این نوع آچار ضربه‌ای می‌توان به سرعت زیاد در انجام کار، اعمال نیروی گشتاور بالای آن نسبت به آچار دستی اشاره نمود.

همچنین برای خرید بکس برقی از قدس ترید میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

دلیل قدرت بالا و کاربرد زیاد این نوع آچار در کارگاه‌ها استفاده می‌شود. نیروی گشتاور در این دستگاه به وسیله چرخاندن میله‌ای که به دستگاه متصل است و از طریق کمپرسور هوا تامین می‌شود. این نوع آچار ضربه‌ای بادی دارای درایو به شکل مربع است و در اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد. زمانیکه می‌خواهید این نوع آچار را خریداری نمائید باید، توجه نمائید که چه اندازه‌ای از درایو برای کار شما مناسب است. از آچار بکس برای باز یا بسته کردن چرخ ماشین‌ها در کارگاه‌ها استفاده می‌شود. در صنعت آچار بکس بادی در مدل‌های تفنگی، سرکج، مستقیم و صلیبی تولید می‌شوند. هر کاربر براساس نیاز خود آن یکی از مدل‌ها را انتخاب می‌کند.

آچار بکس بادی دیوالت مدل DeWalt DCF899P1

این ابزار پر استفاده دارای ۳ سرعت قابل تنظیم ۴۰۰٬۱۲۰۰٬۱۹۰۰ دور در دقیقه می باشد که قدرت کنترل شما را حتی در زمانی که نمی بینید چه کاری انجام می‌دهید بهبود می بخشد.با وجود اینکه موتور این آچار بکس شارژی مناسب انجام کارهای سنگین بوده اما بسیار چابک بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد.البته باید از طراحی دسته باریک و بدون ایراد این ابزار هم تشکر کنیم.

ویژگی ها

امتیاز: ۵ ستاره
۲۰ ولت
۵ آمپر ساعت

آچار بکس شارژی هیتاچی مدل Hitachi WR18DBDL2

آچار بکس شارژی هیتاچی دارای ۴ سرعت قابل تنظیم بوده که انتخاب بسیار مناسبی برای باز کردن قسمت های نیمکت یا باز کردن پیچ های چرخ ماشین در مکانیکی ها می باشد.

ویژگی ها

امتیاز: ۴ ستاره
۱۸ ولت
۳ آمپر ساعت

آچار بکس شارژی بوش مدل Bosch IWMH182-01

این ابزار بوش یکی از ۳ آچار بکس شارژی بود که بیشترین قدرت و سریعترین عملکرد را به خاطر دسته بسیار باریک و توزیع وزن بسیار مناسب را در خود داشت.

ویژگی ها

امتیاز: ۴.۵ ستاره
۱۸ ولت
۴ آمپر ساعت

آچار بکس شارژی اینگرسول رند مدل Ingersoll Rand W7150-K2

برند اینگرسول رند ده ها به تولید آچار بکس بادی می‌پرداخت.این آچار بکس شارژی مناسب انجام کارهای سنگین میباشد.

ویژگی ها

امتیاز: ۴.۵ ستاره
۲۰ ولت
۳ آمپر ساعت

مقایسه آچار ضربه‌ای از نظر قدرت در قدس ترید

از آچار ضربه‌ای بادی توسط اپراتور‌های حرفه‌ای برای تعمیر اتومبیل استفاده می‌شود. باز و بسته کردن پیچ خودرو‌ها به وسیله این نوع آچار آسان‌تر و باعث افزایش سرعت در انجام کار می‌شود. در صنعت ماشین سازی از این نوع آچار استفاده می‌شود. نوع آچاری که در کارخانه استفاده می‌شود با محیط کارگاه متفاوت است. در محیط کارخانه از نوعی که دارای قدرت بالایی است استفاده می‌شود. از لوله‌های فلزی و محکم‌تری برای اتصال به کمپرسور به کار گرفته می‌شود. برای مصرف خانگی کمپرسور‌های کوچکی در بازار وجود دارد. اندازه آچار بکس برقی کوچک است. این نوع دارای سرعت و قدرت بالایی است. اما سرعت آن از آچار ضربه‌ای بادی کمتر است. نیروی گشتاور یکی از مهمترین فاکتور‌ها در خرید آچار ضربه‌ای است. زیرا نیروی گشتاور باعث چرخاندن آچار است. از نیروی باد در آچاربکس بادی برای نیروی گشتاور استفاده می‌شود. نیروی گشتاور مدل بادی بیشتر از مدل برقی است و کاربر قدرت بیشتری در اختیار دارد.

 

آچار ضربه ای از نظر جا به جایی

آچار ضربه‌ای برقی از نیروی برق و انرژی الکتریسیته برای تامین نیروی گشتاور استفاده می‌کند. این نوع آچار به وسیله لوله نازکی به کمپرسور متصل می‌شود. در بیشتر کارگاه‌ها از کمپرسوری که قابل جابجایی است استفاده می‌شود. این لوله‌ها دارای اندازه‌های مختلفی هستند. اما بهترین آچار بکس برای جابجایی آچار ضربه‌ای شارژی است.

 

آچار ضربه ای از نظر ایمنی

در بین انواع آچار ضربه‌ای، نوع بادی آن دارای ایمنی بالا است. مثال از نوع بادی می‌توان در محیط که آب وجود دارداستفاده نمود. اما از نوع برقی آن ایمنی کمتری دارد. در نوع شارژی به دلیل استفاده از نیروی برق باطری، بیشترین خسارت به آچار ضربه‌ای وارد می‌شود. آچار نوع بادی به دلیل اینکه موتور ندارد، وزن سبکی دارد. همچنین کنترل آن آسان‌تر است.

 

مقایسه آچار ضربه ای از نظر وزن

در نوع بادی این دستگاه ، پوشش مکانیزمی خاصی به وسیله لوله نازک هوا نیروی گشتاور را تامین می‌کند و دارای موتور نیست. این مدل از نوع برقی و شارژی سبک‌تر است. به دلیل وزن سبک آن می‌توان مدت طولانی از آن استفاده نمود. آچار ضربه‌ای برقی با اینکه موتور دارد، اما سبک است. نوع شارژی با توجه به مزیت جابجایی راحت، نسبت به دو مدل دیگراین ابزار به دلیل داشتن موتور و باتری شارژ سنگین‌تر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× نُه = 72